Select Page

POROČILO O KULTURNEM DNEVU – ODGOVORNOST

                V soboto, 19. 9. 2015, smo nadomeščali četrtek, 24. 12. 2015. Imeli smo kulturni dan na temo ODGOVORNOST, ki je tudi eden izmed 8 krogov odličnosti.

            Učenci prvih razredov so se pogovarjali o dobrih delih, kaj je to odgovornost in se o tem naučili veliko novega.

Drugošolčki so za začetek dne prebrali pravljico o veveričku Sašu, nato pa so se o zgodbici pogovorili. Kasneje so se igrali igro vlog, izdelovali pa so tudi kazalke skupaj z učenci devetih razredov, kar jim je bilo zelo všeč.

Učenci, ki obiskujejo tretji razred, so se pogovarjali o tem, kakšno je življenje nad in pod črto ter na to temo naredili tudi nekaj plakatov.

            Učenci četrtega razreda so se pogovarjali o življenju nad in pod tanko črto odgovornosti in o dobrih delih. Na plakat so napisali svoja šolska dobra dela, skupaj s sošolci iz drugega razreda so naredili tanko črto odgovornosti, pod katero so napisali slaba dela, nad njo pa so napisali dobra dela.

            Učenci, ki obiskujejo peti razred so se pogovarjali o življenju nad in pod tanko črto odgovornosti. Nato so o tej temi izdelali plakat, rešili pa so tudi nekaj delovnih listov.

Tudi učenci na Podružnici Bučka so spoznali tanko črto odgovornosti ter po posameznih razredih oblikovali in podpisali dogovor o življenju nad črto.

            Šestošolci so dan začeli s pogovorom o vseh osmih krogih odličnosti in o življenju nad črto. Ogledali so si posnetke, kako si ljudje med seboj pomagajo, nato pa so se razdelili v skupine in reševali delovne liste o tem, kakšno je življenje nad črto in kako je najboljše živeti. Naredili so zapestnici, ki jih bodo spominjali, da bodo vedno odgovorni. Naredili so tudi plakate o poteku dneva, o pravilih, okrasili so učilnico in si zadali cilj, da bo njihovo življenje potekalo nad črto.

Sedmošolci smo prvo uro spoznavali odgovornost in ostale kroge odličnosti, ki so: odgovornost, predanost, to je to, uravnoteženost, napake vodijo k uspehu, integriteta, govori z dobrim namenom in fleksibilnost. Tretjo in četrto uro smo se razdelili v skupine, ki so jih sestavljali učenci iz 7. a, 7. b, 9. a in 9. b. Skupaj smo obiskali osem različnih delavnic, ki so bile vsaka vezane na enega izmed krogov. Delavnice so bile različne, zanimive, z različnimi vsebinami; npr. postavljanje stolpov iz papirja, besedna igra in še ostale zanimive dejavnosti. Vsaka delavnica je trajala 10 minut in pri vsaki smo se nekaj naučili. Po delavnicah je sledilo delo po matičnih razrede, kjer smo skupaj izdelovali plakate o odgovornosti, osmih krogih odličnosti in o poteku dneva.

            Učenci, ki obiskujejo osmi razred so si tudi ogledali projekcijo o osmih krogih odličnosti, pogovarjali so se o odgovornosti in kakšno je življenje nad in pod črto.

            Učenci devetih razredov so sodelovali s sedmošolci, zato je bil njihov dan zelo podoben dnevu le-teh, le da so dan končali z druženjem s svojim prijateljskim razredom, s katerim so izdelovali kazalke.

 

USPEŠNI LJUDJE PREVZEMAJO ODGOVORNOST ZA VSA SVOJA

DEJANJA – PREVZEMI JO TUDI TI!

 

Ana Pirh, Nika Lenart, Klara Povše, Borut Jerele, Lara Gornik, Anamarija Čarman, 7. b

 

(Skupno 145 obiskov, današnjih obiskov 1)