Select Page

IZPOSOJA GRADIVA V ČASU POUKA NA DALJAVO

»Branje je za duha to, kar je telovadba za telo.«

(Richard Steel)

IZPOSOJA GRADIVA V ČASU POUKA NA DALJAVO

Dragi metelkarji, spoštovani starši!

Od 9. novembra 2020 za učence od 1. do 9. razreda ponovno poteka pouk na daljavo. Po končanem dnevnem šolskem delu  si boste nekateri vzeli  čas za branje – ta neminljivi košček otroštva in odpotovali  s knjigo v širni prostrani svet zgodb, poezije, domišljije …

Zato vas vabimo,  da si lahko v času pouka na daljavo izposodite knjižno gradivo (vi ali vaši starši) iz šolske knjižnice.

izbrano KNJIŽNO GRADIVO  naročite po e-pošti knjiznica@os-skocjan.si ali po telefonu 07 38 46 608.

Več pojasnil v zgornjem razdelku KNJIŽNICA!!!

GIBAJMO SE VSAK DAN

Pozdravljeni.

Začnimo vsak dan aktivno in se že zjutraj napolnimo z energijo za zagon v nov dan 💪👍

V sklopu RaPa in športa bomo poskrbeli za zdravje naših učencev s krajšo vsakodnevno gibalno dejavnostjo. Več urno sedenje pred računalnikom bomo popestrili obveznimi rekreativnimi odmori za učence:

1.– 5. razred vsak dan 9.10 – 9.20 – začnemo v ponedeljek

6. – 9. razred vsak dan 8.20 – 8.30 – začnemo v torek

Vadbo bo izvajala Alenka Hrastar v svoji ZOOM telovadnici. 

Povezava do ZOOM telovadnice GIBAJMO SE VSAK DAN: https://arnes-si.zoom.us/my/gibajmo.se.vsak.dan?pwd=N3JrclB3akJkVGRrNG9pYmFtWTE4UT09

Obvezna oprema za vadbo:

-športna oprema

-plastenka vode

-prostor za gibanje

-dobra volja 😊

Namen jutranje telovadbe:

Telovadba že navsezgodaj zjutraj je lahko odličen začetek dneva, ki vas že takoj zjutraj napolni z energijo in vam da zagon za nov dan, ki je pred vami.

1.  Trening v jutranjih urah prinaša boljše dolgoročne rezultate

Raziskave kažejo, da so tisti ljudje, ki so telesno aktivni že zjutraj, veliko bolj predani vadbi in rednemu gibanju. Naše telo ima zelo rado red. Če boste zjutraj vstali nekoliko prej in že pred šolo poskrbeli za gibanje, se boste tudi počutili bolje in bili lažje kos vsem nalogam, ki vam jih prinaša dan.

2.  Ljudje, ki telovadijo zjutraj, so veliko bolj predani svoji rutini

3.  Jutranja vadba izboljša produktivnost

Gibanje že tako ali tako pozitivno vpliva na našo delovno storilnost. Če boste telovadili že v jutranjih urah, pa boste ne le bolj budni, ampak vas bo vadba napolnila z obilico nove energije. Jutranji trening naj bi nas z boljšo mentalno ostrino oskrbel še za štiri do deset ur po končani vadbi.

4.  Vadba v jutranjih urah pospeši metabolizem

Dobrobiti jutranje vadbe boste občutili še ves dan. Jutranji trening vaš metabolizem v pogon spravi že takoj zjutraj, vaše telo pa bo tako kalorije porabljajo še ure in ure po končani vadbi.

5.  Jutranja vadba za boljši spanec

Raziskave kažejo, da moški in ženske, ki zjutraj telovadijo, spijo bolje od tistih, ki vadijo v večernih urah. Gibanje močno vzdraži naše telo, zato številni ljudje, ki telovadijo zvečer, le s težavo zaspijo.

6.  Ljudje, ki telovadijo zjutraj, sprejemajo boljše prehranske odločitve

Če boste za gibanje poskrbeli že v jutranjih urah, bo tudi vaš odnos do hrane drugačen. Zagotovo boste ponosni nase, da ste že zjutraj zase naredili nekaj dobrega, zato bodo posledično tudi vse vaše prehranske odločitve bolj zdrave. Želeli si boste, da bi v tako pozitivnem duhu potekal ves dan.

Naj redno gibanje postane del vašega vsakdana …

Ne glede na vse prednosti, ki jih ima jutranja telovadba, je prav, da redno gibanje prilagodite svojemu življenjskemu stilu. Le tako bo redna vadba postala del vas. Pomembno je, da ste aktivni.

Povzeto po: https://www.bodieko.si/razlogi-zakaj-telovaditi-ze-zjutraj

Aktiv ŠPO in RaP

Lep pozdrav, Alenka Hrastar